02 Şubat 2012

Yani aslında demek istiyorum ki:

 .




“Çok sessizsin” diyenlere, “Çıkardığım seslerin volümünü düşürdüm sadece. Karıncalarla konuşuyorum artık.” demek istiyorum.

Pahalı eşyalarla evlerini doldurup doldurup, sonra onlarla ilgileneyim derken sağlığını kaybedenlere “Sahip oldukların zamanla sana sahip olur” demek istiyorum.

Mutlu olmak için ha bire başkalarının mutluluklarından çalanlara “Yetinmeyi bilmeyen mutlu olamaz” demek istiyorum.

Mekân değiştirince huzur bulacağını sananlara –aslında sadece huzur bozuculuk yapanlara- “gittiğin yere aynı kafayı götürdüğün sürece huzur bulamazsın.” demek istiyorum.

Ve bazen abartıp “Her şeyinizle nasıl yapaysınız, nasıl!” demek istiyorum.

Yani bunların hepsini böylece demek istiyorum da, hiçbirini diyemiyorum. Ancak böyle kalem oynatıyorum. Sessizliğimden niye korkuyorlar şimdi daha iyi anlıyorum; bi konuşursam neleri sustuğum çıkacak ortaya.

---

Yogaya başlamaya karar verdim. Bu soğuk kentte güneş ışığını gördüğüm ilk dakika bağdaş kuracağım ve güneşi selamlayacağım.






.

5 yorum:

  1. "bi konuşursam neleri sustuğum çıkacak ortaya." ben de...

    YanıtlaSil
  2. Aynen...hayatımda en çok duyduğum soru "neden bu kadar sessizsin?"dir herhalde....

    YanıtlaSil
  3. ben de bir susarsam bir daha kimse beni konuşturamaz diye düşünürüm bazen. susmakla tehdit etmişliğim vardır.

    yazdıklarından dersler çıkardım.

    YanıtlaSil
  4. bunları onlara diyemesen bile, kalem oynatmaya devam etmelisin. çünkü ben de dersler çıkardım :)

    “nomen est omen” durumunun bir gerçeklik payı olduğunu düşünüyorum artık. sürekli bunu onaylayan kişiler var çevremde. sen de bunlardan birisin işte; bilge insan.

    fakat kendi adım ile kaderim kesişmiyor bir türlü. böyle de garip bir tezatımız var hehe :)

    güneşe bende de selam söyle :)

    YanıtlaSil
  5. white rabbit ve broken;

    hep beraber susa susa bu hale geldik. bi konuşsak da, her şey yerine otursa, ne güzel olurdu. yüreğinize sağlık.


    negatif,
    ders çıkarmak senin işin, ne diyeyim:) ama sen sakın susma olur mu? sonra kötü oluyo, tecrübeyle sabit.


    alter ego,

    bu gidişle daha çok kalem oynatıcam gibi görünüyo.

    sizler iyi niyetli insanlar olduğunuz için algılarınız hep açık, ama dersler çıkarmış olmanıza şöyle bir tepki verdim "vav ben neymişim!" :) ehehe

    bilge insan için ayrıca teşekkürler :)

    adının vakti gelmemiştir belki daha, ama yakındır bence; böyle hissediyorum ben :)




    yorumlar için herkese teşekkürler. gönlünüze sağlık.

    YanıtlaSil

Aklınıza gelenleri buraya bırakabilirsiniz.